.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد شرایط نگهداری مسواک، توضیحاتی داد. حداکثر زمان استفاده از مسواک چند ماه است؟
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد شرایط نگهداری مسواک، توضیحاتی داد.(ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند. ۱۵۴ روستای دیگر مازندران تحت پوشش آبفا قرار گرفتند
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
درخواست معاینه فنی برای تاکسی فرسوده هنگام تعویض خودرو برخی از رانندگان تاکسی را گلایه‌مند کرده است. نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
درخواست معاینه فنی برای تاکسی فرسوده هنگام تعویض خودرو برخی از رانندگان تاکسی را گلایه‌مند کرده است.(ادامه)
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود. کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
طرح ترافیک شهر تهران از فردا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد. تهرانی‌ها حواسشان باشد؛ اجرای طرح ترافیک با نرخ جدید از ۱۴ فروردین + جزئیات
طرح ترافیک شهر تهران از فردا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد.(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد. سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه از آلودگی‌ها و ناپاکی‌ها پاک کن، و بر شدنی‌های مورد تقدیرت شکیبایم گردان، و به پرهیزگاری و هم‌نشینی با نیکان توفیقم ده، به‌یاری‌ات ای نور چشم درماندگان(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی ۲ روز در هفته در کشور + پنجشنبه یا شنبه تعطیل می شوند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم. عرضه خودروی اقتصادی در سال آینده
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 99 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.